luni, 21 octombrie 2013

Povestea fericita a catelusei Cookie


Dupa articolul anterior am considerat ca trebuie sa postez si lucruri mai vesele.
La una din sedintele foto din acest an am gasit o catelusa mica, aproximativ 2 luni, parasita in padure langa Ciprian Porumbescu. Nu am reusit sa o prindem in ziua respectiva si am plecat cu inima neimpacata.
Am fost dupa ea si in ziua urmatoare dar am reusit doar sa o hranesc, era mult prea speriata ca sa o pot prinde. A trebuit sa mai fac o deplasare a treia zi si atunci cu chiu cu vai si un mic pisu din partea ei pe mine am reusit sa o prind. Am dus-o la adapost pentru tratament cu gandul sa o las acolo dar nu a fost sa fie asa. Mi s-a explicat ca adapostul este suprapopulat si poate lua foarte usor o boala.
Totusi lucrurile au luat o intorsatura mai mult decat buna. De la adapost am plecat la un supermarket apropiat iar acolo ne-am intalnit cu niste prieteni care au fost incantati sa o adopte.
In finalul fericit i-am pus si un nume, Cookie.
Cat de curand o sa revin cu fotografii de la noua ei casa :)

Sedinta foto cu pricina este postata la adresa http://vizfx.blogspot.ro/2013/09/sedinta-foto-cu-motoare.html  Mai jos aveti cateva fotografii.
Sedinta foto - motocicleta Yamaha R1 Sedinta foto - motocicleta Yamaha    Sedinta foto - motocicleta Yamaha R1 Sedinta foto - motocicleta Yamaha R1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu